Ақмола облысының жұмыспен қамтуды және әлеуметтік бағдарламаларды үйлестіру басқармасы
Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

Ақмола облысы әкiмдiгiнiң
2015 жылғы 23 қарашадығы
№ А-11/534 қаулысымен
бекiтiлген

"Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

1. "Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет (бұдан әрi — мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет) аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмдерiмен (бұдан әрi — көрсетiлетiн қызметтi берушi)көрсетiледi.

Өтiнiштi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру:

1) көрсетiлетiн қызметтi берушi;

2) кент, ауыл, ауылдық округ әкiмi (бұдан әрi — ауылдық округ әкiмi);

3) мүгедектер мен әлеуметтiк маңызды аурулары бар адамдар — "электрондық үкiмет": www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрi — Портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: электрондық (iшiнара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрiнде.

3. Әлеуметтiк көмектi тағайындау туралы хабарлама мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi болып табылады (бұдан әрi — хабарлама).

Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн беру нысаны — электрондық және (немесе) қағаз түрiнде.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

4. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтiк даму министрiнiң 2015 жылғы 28 сәуiрдегi № 279 бұйрығымен бекiтiлген "Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартының (бұдан әрi — стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетiлетiн қызметтi алушымен ұсынылған құжаттар мемлекеттiк қызметтi көрсету жөнiндегi рәсiмдi (iс-қимылды) бастау үшiн негiз болып табылады (бұдан әрi — Стандарт).

5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны, оны әрбiр құрылымдық бөлiмшелердiң тұрғысында орындаудың ұзақтығы:

Көрсетiлетiн қызметтi алушы көрсетiлетiн қызметтi берушiге жүгiнген кезде:

1) кеңсенiң қызметкерi құжаттарды қабылдауды және тiркеудi жүзеге асырады және басшыға құжаттарды ұсынады — 30 минут;

2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгiлейдi — 1 сағат;

3) жауапты орындаушы құжаттарды қарайды және тұлғаның (отбасының)материалдық жағдайын тексерудi өткiзу үшiн учаскелiк комиссияға құжаттарды жолдайды — 1 жұмыс күнi;

4) учаскелiк комиссия көрсетiлетiн қызметтi берушiден құжаттарды алған күнiнен бастап өтiнiш берушiнi тексерудi жүргiзедi, осының нәтижесiнде тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актiнi құрастырады, тұлғаның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытындыны даярлайды және оны көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

5) жауапты орындаушы көрсетiлетiн қызметтi алушының ұсынылған құжаттары және учаскелiк комиссияның қорытындысы негiзiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тұлғаның (отбасының) жан басына шаққандағы табысының есебiн жасайды және арнаулы комиссияның қарауына құжаттардың толық топтамасын ұсынады — 1 жұмыс күнi;

6) арнаулы комиссия құжаттардың түскен күнiнен бастап әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындыны шығарады, оң қорытындысы кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi және көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

7) жауапты орындаушы қабылданған құжаттары және арнаулы комиссияның әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысы негiзiнде мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн даярлайды және басшыға жолдайды — 1 жұмыс күнi;

8) басшы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiне қол қояды және кеңсеге жолдайды — 1 сағат;

9) кеңсенiң қызметкерi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн тiркейдi және көрсетiлетiн қызметтi алушыға бередi — 30 минут.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы ауылдық округтiң әкiмiне жүгiнген кезде:

1) ауылдық округтiң әкiмi құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, тiркейдi және көрсетiлетiн қызметтi алушыға құжаттарды қабылдау туралы белгiсiмен қоса өтiнiштiң үзбелi талонын бередi — 30 минут;

2) ауылдық округтiң әкiмi тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын тексерудi өткiзу үшiн учаскелiк комиссияға құжаттарды жолдайды — 1 жұмыс күнi;

3) учаскелiк комиссия құжаттарды алған күнiнен бастап өтiнiш берушiнi тексерудi жүргiзедi, осының нәтижесiнде тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актiнi құрастырады, тұлғаның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытындыны даярлайды және оны ауылдық округтiң әкiмiне жолдайды — 2 жұмыс күнi;

4) ауылдық округтiң әкiмi актiнi және учаскелiк комиссияның қорытындысын алған күнiнен бастап оларды ұсынылған құжаттармен қоса көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 1 жұмыс күнi;

5) жауапты орындаушы көрсетiлетiн қызметтi алушының ұсынылған құжаттары және учаскелiк комиссияның қорытындысы негiзiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тұлғаның (отбасының) жан басына шаққандағы табысының есебiн жасайды және арнаулы комиссияның қарауына құжаттардың толық топтамасын ұсынады — 1 жұмыс күнi;

6) арнаулы комиссия құжаттардың түскен күнiнен бастап әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындыны шығарады, оң қорытындысы кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi және көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

7) жауапты орындаушы қабылданған құжаттары және арнаулы комиссияның әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысы негiзiнде мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн даярлайды және басшыға жолдайды — 1 сағат;

8) басшы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiне қол қояды және кеңсеге жолдайды — 1 сағат;

9) кеңсенiң қызметкерi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн тiркейдi және ауылдық округтiң әкiмiне жолдайды — 1 жұмыс күнi;

10) ауылдық округтiң әкiмi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн бередi — 30 минут.

Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген не олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды ұсыну мүмкiндiгi болмаған жағдайларда — 20 жұмыс күнi.

6. Келесi рәсiмдi (iс-қимылды) орындау үшiн негiз болып табылатын мемлекеттiк қызметтi көрсету бойынша рәсiмнiң (iс-қимылдың) нәтижесi:

1) құжаттарды қабылдау және тiркеу;

2) жауапты орындаушыны белгiлеу;

3) учаскелiк комиссияға құжаттарды жолдау;

4) учаскелiк комиссиямен қорытындыны даярлау;

5) арнаулы комиссияға құжаттарды жолдау;

6) әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды;

7) мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн даярлау;

8) мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiне қол қою;

9) мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн беру.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) тiзбесi:

1) кеңсенiң қызметкерi;

2) басшы;

3) жауапты орындаушы;

4) учаскелiк комиссия;

5) арнаулы комиссия;

6) ауылдық округтiң әкiмi.

8. Әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң (iс-қимылдың) реттiлiгiн сипаттау:

Көрсетiлетiн қызметтi алушы көрсетiлетiн қызметтi берушiге жүгiнген кезде:

1) кеңсенiң қызметкерi құжаттарды қабылдауды және тiркеудi жүзеге асырады және басшыға құжаттарды ұсынады — 30 минут;

2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгiлейдi — 1 сағат;

3) жауапты орындаушы құжаттарды қарайды және тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын тексерудi өткiзу үшiн учаскелiк комиссияға құжаттарды жолдайды — 1 жұмыс күнi;

4) учаскелiк комиссия көрсетiлетiн қызметтi берушiден құжаттарды алған күнiнен бастап өтiнiш берушiнi тексерудi жүргiзедi, осының нәтижесiнде тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актiнi құрастырады, тұлғаның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытындыны даярлайды және оны көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

5) жауапты орындаушы көрсетiлетiн қызметтi алушының ұсынылған құжаттары және учаскелiк комиссияның қорытындысы негiзiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тұлғаның (отбасының) жан басына шаққандағы табысының есебiн жасайды және арнаулы комиссияның қарауына құжаттардың толық топтамасын ұсынады — 1 жұмыс күнi;

6) арнаулы комиссия құжаттардың түскен күнiнен бастап әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындыны шығарады, оң қорытындысы кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi және көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

7) жауапты орындаушы қабылданған құжаттары және арнаулы комиссияның әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысы негiзiнде мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн даярлайды және басшыға жолдайды — 1 жұмыс күнi;

8) басшы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiне қол қояды және кеңсеге жолдайды — 1 сағат;

9) кеңсенiң қызметкерi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн тiркейдi және көрсетiлетiн қызметтi алушыға бередi — 30 минут.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы ауылдық округтiң әкiмiне жүгiнген кезде:

1) ауылдық округтiң әкiмi құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, тiркейдi және көрсетiлетiн қызметтi алушыға құжаттарды қабылдау туралы белгiсiмен қоса өтiнiштiң үзбелi талонын бередi — 30 минут;

2) ауылдық округтiң әкiмi тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын тексерудi өткiзу үшiн учаскелiк комиссияға құжаттарды жолдайды — 1 жұмыс күнi;

3) учаскелiк комиссия құжаттарды алған күнiнен бастап өтiнiш берушiнi тексерудi жүргiзедi, осының нәтижесiнде тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актiнi құрастырады, тұлғаның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытындыны даярлайды және оны ауылдық округтiң әкiмiне жолдайды — 2 жұмыс күнi;

4) ауылдық округтiң әкiмi актiнi және учаскелiк комиссияның қорытындысын алған күнiнен бастап оларды ұсынылған құжаттармен қоса көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 1 жұмыс күнi;

5) жауапты орындаушы көрсетiлетiн қызметтi алушының ұсынылған құжаттары және учаскелiк комиссияның қорытындысы негiзiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тұлғаның (отбасының) жан басына шаққандағы табысының есебiн жасайды және арнаулы комиссияның қарауына құжаттардың толық топтамасын ұсынады — 1 жұмыс күнi;

6) арнаулы комиссия құжаттардың түскен күнiнен бастап әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындыны шығарады, оң қорытындысы кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi және көрсетiлетiн қызметтi берушiге жолдайды — 2 жұмыс күнi;

7) жауапты орындаушы қабылданған құжаттары және арнаулы комиссияның әлеуметтiк көмектi көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысы негiзiнде мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн даярлайды және басшыға жолдайды — 1 сағат;

8) басшы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiне қол қояды және кеңсеге жолдайды — 1 сағат;

9) кеңсенiң қызметкерi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн тiркейдi және ауылдық округтiң әкiмiне жолдайды — 1 жұмыс күнi;

10) ауылдық округтiң әкiмi мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесiн бередi — 30 минут.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

9. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және көрсетiлетiн қызметтi алушының жүгiну тәртiбiн және рәсiмдерiнiң (iс-қимылының) реттiлiгiн сипаттау:

көрсетiлетiн қызметтi алушы жеке сәйкестендiру нөмiрiнiң (бұдан әрi — ЖСН) және бизнес сәйкестендiру нөмiрiнiң (бұдан әрi — БСН), сондай-ақ парольдiң (порталда тiркелмеген қызмет алушылар үшiн iске асырылады) көмегiмен порталда тiркелудi жүзеге асырады;

1-процесс — көрсетiлетiн қызметтi алушы көрсетiлетiн қызметтi алу үшiн порталға ЖСН/БСН және паролiн (авторизациялау процесi) енгiзедi;

1-шарт — ЖСН/БСН және пароль арқылы тiркелген көрсетiлетiн қызметтi алушының мәлiметтерiнiң түпнұсқалығы порталда тексерiледi;

2-процесс — көрсетiлетiн қызметтi алушының мәлiметтерiнде кемшiлiктердiң болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;

3-процесс — көрсетiлетiн қызметтi алушы осы регламентте көрсетiлген қызметтердi таңдайды, экранға оның құрылымы мен пiшiмдi талаптарын ескере отырып, қызметтердi көрсету және көрсетiлетiн қызметтi алушымен нысанды толтыру (деректердi енгiзу) үшiн сұраныстың нысанын шығару, сұраныстың нысанына стандарттың 9-тармағында көрсетiлген электрондық үлгiдегi қажеттi құжаттардың көшiрмелерiн жалғау, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi алушы сұраныстың куәлiгi (қол қою) үшiн электрондық-цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрi — ЭЦҚ) тiркеу куәлiгiн таңдайды;

2-шарт — порталда ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң қолданылу мерзiмi және қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң тiзiмiнде болмауы, сондай-ақ сәйкестендiру мәлiметтерiнiң сәйкестiгi тексерiледi (сұраныста көрсетiлген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН арасында);

4-процесс — көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;

5-процесс — көрсетiлетiн қызметтi берушiмен сұранысты өңдеу үшiн "электрондық үкiмет" өңiрлiк шлюзының автоматтандырылған жұмыс орынында "электрондық үкiмет" шлюзы арқылы көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетiлетiн қызметтi алушының сұранысын) жолдау;

6-процесс — осы регламенттiң 5-тармағымен көзделген көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң рәсiмдерi (iс-қимылдары);

7-процесс — "ХҚКО" АЖ қалыптастырылған мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн көрсетiлетiн қызметтi алушымен алу. Электрондық құжат көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң басшысымен ЭЦҚ пайдаланумен қалыптасады.

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердiң функционалдық өзара iс-қимылының диаграммасы осы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген.

Мемлекеттiк қызметтi көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерi (қызметкерлерi) рәсiмiнiң (iс-қимылының), өзара iс-қимылының реттiлiгiн толықтай сипаттау, сондай-ақ мемлекеттiк қызметтi көрсету процесiнде өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара iс-қимылының тәртiбiн және ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау осы регламенттiң 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттiк қызметтi көрсету бизнес-процестерiнiң анықтамалығында көрсетiледi.

Жүктеу (DOCX 228 Kb)

Мақаланың шыққан күні: 24.07.2018 17:27
Парақтағы соңғы өзгерістер: 24.07.2018 17:27
Қаралым саны: 1093